Mikä PIIPPI miehiä vaivaa!??!  Siis tää mun "kultani" rakas ihana "kihlattuni"  ei ole soittanut eikä tekstannut mulle KOLMEEN PÄIVÄÄN!?!?ja siis yleensä me soitellaan joka päivä, ja varsinkin se soittaa..:'( siis mä oon ihan huolesta soikeena!! mä oon yrittäny soittaa sille about viiden minuutin välein, ei mitään vastausta, oon jättäny vastaajaan viestejä, ei mitään vastausta, ja oon lähettäny viestejä, ja silti EI MITÄÄN!!! menee hermot, ja palaa pinna, ja itkettää, vaikkei kai tässä mitään hätää oo?? Ei se silti oo poistanu meijän yhteisii kuvii yhdeltä tietyltä nettisivustolta, eikä vaihtanu mese nickiäkään..SIIS MITÄ IHMETTÄ täs nyt tapahtuu??? Mä en jaksais murehtii täällä..:(

Katsokaas, kun mun pikkusiskoni on meillä vieläkin kylässä, ja kultani on siis äidillään..Voiko ihminen olla niin tyhmä ettei kolmeen päivään kato puhelintaan, vaik tietää et mä oon tosi huolissani??!! VITTU :( Voiks miehet esim. pelata pleikkaria noin kiinnostuneesti et nei ymmärrä maailman menosta MITÄÄN!?!? ärh..Jos kokeilisin vielä kerran soittaa?...ei tulosta..*itku* Mitä jos on tapahtunu jtn?? Kyl sen äippä varmaan mulle ilmottais?..toivottavasti..:( MÄ EN YMMÄRRÄ! Mitä jos se vaik on löytäny uuden?paremman? eikä vaan uskalla kertoo sitä? Tai sit se miettii mun jättämistä? Vaik ei meil mun milestä mitään vikaa meijän suhteessa ollu? :( APUA..</3

-Satu

Kauhee ku tuli taas tilitettyä..Mut sellanen mä oon :D Töissä ei mitään uutta..